27 grudnia 2012

1.


Nie interesuję się modom, żeby być jej ikonom. Nie tańczę jak mi zagrają, po prostu sama wiem co jest odpowiednie dla mnie i nie zamierzam być i wygryźć kogoś z świata blogowego – mody , bo się na tym nie znam, owszem kolory umiem dobierać, chodzę po sklepach i wiem mniej więcej co jest w modzie i to tyle. Nie jestem polonistką, żeby pisać pięknymi zdaniami, jestem człowiekiem i też popełniam błędy składniowe, ortograficzne, interpunkcyjne i jakie tylko są. Nie umiem robić pięknych makijaży – ja nie umiem malować, tyle co siebie pomaluję. Nie umiem śpiewać… ale mam nadzieje, że mój blog przypadnie Ci do gustu i będziesz mnie odwiedzał kiedy tylko zechcesz, mam nadzieje że pomoże Ci w tym i owym.

Będzie to kolejny blog publiczny o tym co Nas otacza, co mnie otacza, w skrócie o mnie, o mojej prywatności (nie zbyt szczególnej bo społeczne hieny mnie zjedzą), będę wstawiać tu swoje outfity, recenzje kosmetyków i takie tam. Dowiesz się więcej czytając. Miejmy nadzieję (a bynajmniej ja mam!) że blog trafi na światową listę – hihuhehu ;)

Więc Welcome to Vivi world.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz