4 marca 2013

6.

Hi, jak widać moje postanowienia poszły do lasu -,- , ale obiecuję poprawę! To nie kwestia, że nie mam o czym pisać (bo tak naprawdę pomysł na notkę rodzi mi się z każdą sekundą) , raczej to brak czasu , lenistwo i w mniejszym stopniu nauka :d. Notkę jaką miałam dla Was napisać to zdjęcia ze studniówki, ale po obejrzeniu galerii zdjęć z owego balu stwierdzam, że nie nadają się na jakiekolwiek publiczne upokorzenie mojej osoby x D ! Aczkolwiek , żeby po całości Was nie zawieść dodam (może) dwa zdjęcia.

A dziś chciałabym Wam przedstawić moje wczorajsze zakupy, a w następnej notce przybliżę pielęgnacje włosów i polecane przeze mnie kosmetyki.

( czy ktoś może przybliżyć mi opinie na temat OSMO, polecacie? )


Stradivarius - sneakers, wedge trainers


I na sam koniec, takie tam moje "słit" zdjęcie xD 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz